Cytaty

"Pogodnie przyjmuję krzyż, który mi został ofiarowany, (ale) będziemy walczyć nadal o honor Pana naszego Jezusa Chrystusa i Jego Kościoła świętego i niepokalanego... i nigdy nie pomylimy go z nową religią, która głosi szczęście ziemskie, uciechy, rewolucję i wolność wszelkich uczynków, która obala mszę, kapłaństwo, katechizm i wszystko, co nadprzyrodzone: to antyteza chrześcijaństwa"
ks. Coache

„Wszelka polityka, która nie jest Tradycją, jest z pewnością zdradą”
Arlindo Veiga dos Santos

„Pro Fide, Rege et Patria” – „Za Wiarę, Króla i Ojczyznę”
_________________________________________________

poniedziałek, 7 marca 2022

Zmarł śp. J. Exc. x Bp. Andreas Morello. R.I.P. ✝

"W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem."

J. Exc. x Bp Andrés Morello właśnie został powołany przed trybunał Najwyższego. Odszedł, jak zawsze chciał i wychwalał odejście księdza Barriela, który był jego kierownikiem duchowym, kiedy był seminarzystą: STOJĄC JAK WOJOWNIK. Bezpośrednią przyczyną śmierci był zawał serca. Zrobiono wszystko, aby go reanimować, dopóki nie przyjechała karetka. To był jego czas i zgodny z Boskim zamysłem. Polecamy go waszym nabożnym modlitwom. Przez trzy dni w klasztorze odbywać się będzie czuwanie nad ciałem zmarłego z jego insygniami biskupimi. Nasza Matka, Królowa naszego Towarzystwa, niech owija go w swój płaszcz. Spoczywaj w pokoju, a Miłosierdzie Boże niech spoczywa na twojej duszy.

(Za: x. P Héctor L Romero / Facebook.com)

1 komentarz: