Cytaty

"Pogodnie przyjmuję krzyż, który mi został ofiarowany, (ale) będziemy walczyć nadal o honor Pana naszego Jezusa Chrystusa i Jego Kościoła świętego i niepokalanego... i nigdy nie pomylimy go z nową religią, która głosi szczęście ziemskie, uciechy, rewolucję i wolność wszelkich uczynków, która obala mszę, kapłaństwo, katechizm i wszystko, co nadprzyrodzone: to antyteza chrześcijaństwa"
ks. Coache

„Wszelka polityka, która nie jest Tradycją, jest z pewnością zdradą”
Arlindo Veiga dos Santos

„Pro Fide, Rege et Patria” – „Za Wiarę, Króla i Ojczyznę”
_________________________________________________

niedziela, 7 lipca 2024

Odznaka honoru ekskomuniki z fałszywego kościoła – list otwarty Mela Gibsona do x. Karola M. Viganò.

 Znany aktor, reżyser i producent filmowy Mel Gibson (twórca m.in. "Pasji", "Walecznego Serca" czy "Apocalypto") napisał list otwarty do x. Karola Marii Viganò z okazji ogłoszonej niedawno "ekskomuniki" z modernistycznego neokościoła:

 Drogi Arcybiskupie,

 Jestem pewien, że niczego innego nie spodziewałeś się po Jorge Bergoglio.

 Wiem, że wiesz, że nie ma on żadnej władzy – więc nie jestem pewien, jak to wpłynie na twoją przyszłość – mam nadzieję, że będziesz nadal odprawiać mszę i samodzielnie przyjmować sakramenty – to naprawdę oznaka honoru, że ktoś cię wyrzucił z fałszywego, posoborowego kościoła.

 Współczuję Ci, że publicznie cierpisz z powodu tej poważnej niesprawiedliwości. Dla mnie i wielu innych jesteś najodważniejszym Bohaterem.

 Jak zawsze trafiłeś w sedno, jeśli chodzi o nielegalność Franciszka. Wyrażasz podstawowe problemy związane z instytucją, która przyćmiła prawdziwy Kościół i podziwiam twoją odwagę w wyrażaniu tego, ale przede wszystkim w utrzymywaniu wierności prawdziwemu Kościołowi!

 Jesteś współczesnym Atanazym! Mam pełen szacunek dla sposobu, w jaki bronisz Chrystusa i Jego Kościoła. Zgadzam się z Tobą w 100%, że posoborowy kościół Soboru Watykańskiego II jest kościołem fałszywym. Dlatego zbudowałem kościół katolicki, w którym oddaje się cześć Bogu wyłącznie w sposób tradycyjny. Zawsze możesz przyjść i odprawić tam mszę.

 Oczywiście nazwanie cię schizmatykiem i ekskomunika przez Jorge Bergoglio jest jak odznaka honoru, gdy uważa się go za całkowitego apostatę i wyrzuca cię z fałszywej instytucji.

 Pamiętajcie, że prawdziwa schizma wymaga innowacji, czegoś, czego nie zrobiliście, ale czegoś, co Bergoglio robi z każdym oddechem

 Jest zatem schizmatykiem! Jednak ipso facto sam siebie ekskomunikował poprzez swoje liczne publiczne herezje (kanon 188 kodeksu z 1917 r.).

 Jak już wiesz, nie ma on władzy, aby cię ekskomunikować, ponieważ nie jest nawet katolikiem.

 Więc radujcie się! Jestem z wami i mam nadzieję, że Bergoglio również mnie ekskomunikuje ze swojego fałszywego kościoła.

 Bergoglio i jego kohorty mają szaty i budynki, ale ty masz wiarę.

 Niech Cię Bóg błogosławi i strzeże. Jeśli będziesz czegoś potrzebować, po prostu zapytaj, postaram się pomóc.

 Z podziwem i dozgonnym szacunkiem. 

Mel Gibson  

ZA:  https://www.aldomariavalli.it/2024/07/06/i-vostri-messaggi-sulla-vicenda-vigano-un-distintivo-donore-essere-scomunicati-dalla-falsa-chiesa/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.